Strani

petek, 25. februar 2011

Babica

Jao jao jao jao... Koliko časa je že minilo od moje zadnje objave. Mislim da več kot 10 dni ne. Razlog? Lenoba :D. Evo, na začetku sem rekel da bo pisal redno, vsaj 2x na teden pa se tega nisem držal. Aj svašta :D .
No ja... Ker je 10 dni veliko bom malo povedal kaj se je dogajalo ta čas. Zopet sem v zvezi. Hja si mislite: Sej si star samo 15 let kaj pa ti več o tem. Pa bi moj odgovor na to bil - nič. Kaj ? sem samo 15 letnik ki pač misli (JE) zaljubljen v dekle s katerim ima toliko skupnega da več nebi mogel imet. Ravno sma debatirala predvčerajšnjim (?) o nekem igrišču na Cesti Zmage v Mariboru. Tam kjer sem zrastel, se na nek način spoznal z nogometom (resda da ga ne treniram vendar lahko rečem za sebe da se DOBER ). In se spomnim vseh tistih fantov ki so takrat z mano brcali žogo in se podili po tistem igrišču iz katerega je že lezla trava skozi razpoke. In razmišljam kje pa so sedaj?



 Lahko povem vse primere in bom kar začel s prvim. Imena ne bom povedal bom pa povedal tole. Človek bi moral biti v 1.letniku je pa še vedno v 8. razredu OŠ. Kadi, pije se pretepa - pravijo celo da se drogira.
Drug primer: Kadi travo, drogira doma pa ga ne obvladajo več. In še ogromno primerov je.
Za sebe lahko rečem da sem prišel najdlje od vseh. Sem trenutno dijak Bitehniške šole v oddelku veterinar.In zakaj sem prišel tako daleč? Lahko se zahvalim eni osebi - zaradi katere je tako kot je. In to (mogoče mislite) ni mama ali ata temveč babica. Mhm prav ste slišali. Razlog? Stadion na katerem so (bil samo opazovalec ravno zaradi babice) delali bedarije je bil točno ob bloku moje babice pri kateri sem preživel 3/4 otroštva. In veste - kot vsaka babica je tudi moja babica pazila na mene (beri: gledala skozi okno na stadion). In takoj ko je videla kakšno napako ali pa bilokaj me je poklicala noter. In to: GREGOR NOTER ali pa GREEEGORR PRIDI so besede ki jih resno in nikoli nisem maral (kateri fant pa jih je ) . In zato je sedaj zaslužna ona - da sem izdelal 7, 8, in 9 razred tako kot sem (7. & 9. pravdober, 8. dober) ker sem vedel kaj lahko in kaj ne. Zaradi nje nisem tak kot vrstniki ki sedaj pijejo in kadijo. Ne pijem - niti za novo leto ne za kakšen rojstni dan - svoj rojstni dan sem zalil z kokakolo. In na to sem tak FAKING ponosen. In punca pravi da je ona tudi.
Kar me pa najbolj žalostnega naredi je pa to da pri njej že kar daugo časa nisem bil. In kaj sem se odločil? Jutri grem k njej na obisk za par uric :D .Bom ji malo stvari povedal o tem in o onem - tudi bloga o njej ne bom izpustil.
Mislim da je po dolgem času bil čas za dolgo objavo a ne?
In ker imam seveda srečo da imam takšno babico bom še objavil video ljudi ki so tako kot jas imeli srečo (sicer ne take vrste ampak sreča je sreča a ne? )


Peace & care

Ni komentarjev:

Objavite komentar