Strani

petek, 4. februar 2011

4.2.2011

Na.Sem rekel da bom napisal nekaj še včeraj zvečer pa se mi preprosto ni dalo :) ah lenoba :( .Ta prekleta stvar ki marsikoga takimenovano jebe.

No kaj se je dogajalo? Marsikaj.In ob tem se lahko človek samo zamisli.No to je to:
S punco sma odšla na ''pavzo''. In prva stvar kaj me je vprašala je bila če si mora na fejsbuku spremeniti spremeniti stan iz v zvezi v samski. In prisežem da sem ji mislo takrat nekaj naredit. Folk je že čisto neumen postal zaradi tega socijalnega omrežja. Da ti gre po glavi kaj boš naredo na fejsu ko prideš domov je pa že rahlo mala katastrofa.Človek bi mislil da si rahlo malo obseden od njega. No pa da ne boste mislili da ga tudi sam ne obiskujem. Seveda ga, kako pa ga nebi. Saj vsak dan slišiš ko ti najmanj en reče da je gledal nek super posnetek preko youtuba. In pol ga pač vprašaš o čem se je šlo in on ti odgovori naj pozabim ker se mu ne da govorit in da mi bo že preko FEJSA poslal link do film. In si mislim pa kaj si ti normaln sploh? Nekaj začneš govorit pa da dokončaj to jebela cesta. In vedno več je takih da ko jih spoznaš te vprašajo če si na fejsu. In si z njimi skupaj tisti dan - greste ob istem času domov, doma pa te na fejsbuku že čaka 35346546 prošenj za prijateljstvo. Sprejmeš teh 35346546 prošenj in si misliš okej vsaj stike bomo obdržali in se malo pogovarjali. In kaj se opazi? Da te človek na fejsu doda zgolj zaradi številke ali samo zaradi tega ker te je 1x poznal in se imel čast s tabo menit.

Naj še povem nekaj o puncah ki poslušajo Đastina in grupe ki poslušajo ove kao alo jače cigumigu ter skejterčke. Đizs krajst!
Đastin še bogi revež ni mutiral in punce so nore na njega (sicer svaka mu čast za glas) .
Potem grupe. Pa jao alo. Človek V SLOVENIJI si, ne pa tam doli ;) Hodijo po Mariboru in si vrtijo tiste zvoke ki se slišijo kot da bi se mačke gonle - pardon, mačke se lepše oglašajo ko se gonijo :) . In hodijo oni s telefonom za 500€ v roki in si nabijajo veselo. Pri tem še kakšnega starejšega gospoda ali gospo ozmerjajo, brcnejo v keson da zruži, da se cela ulica obrne in vidi kak so ti bedaki malo jači :)
In še zadnja skupina: tako zvani skejterčki. Nimam nič proti njim, ampak mi pa gre res na živce da so kao neki freaki oz skejterčki pol pa na skejtu oz na BMX ne znajo bit. To je isto kot da bi zaj jas bil ful nor na vampe pa jih še probal nisem. Razumete ? :D

pa ja no, se mi zdi da sem se danes kar malo razpisal - mogoče se pa tebi tak ne zdi ali jebi ga.
Še ena slika ( nevem za vas ampak meni je huda :D )


Peace & care

Ni komentarjev:

Objavite komentar