Strani

torek, 8. februar 2011

8.2.2011

Heh... Predvčerajšnjim brez ideje, včeraj niti da bi pogledal na blog. Hjoj jooj. Tudi taki dnevi pridejo. Največkrat je glavni razlog da se mi preprosto ne da. Taki dnevi pridejo in grejo :)
In tudi nikjer nisem napisal da bom pisal vsaki dan - ali pač ? Če rečem da bom pisal redno še ne pomeni da bom pisal vsak dan. Za nekoga je redno da pišeš vsaki dan, za nekoga drugega da vsaj 3x na teden in za onega tretjega spet drugače. Za mene je redno če napišeš vsaj 3x na teden. Res da ti je na začetku zanimivo potem pa to pojenja.
Sem se pa nekaj odločil: Vsak dan bom tudi objavil najboljši video tistega dne ki sem si ga ogledal. Danes je ta posnetek iz polčasa Superbowla (dobili so ga Packersi) na katerem so nastopili skupina Black Eyed Pease, Slahs in Usher. Uživajte:


Po mojem mnenju so ZAŽIGAALI čeprav so imeli majhne težave z zvokom :)

Imam še tudi eno zamisel kakšen blog bi lahko naredil :) Oz ni ravno moja zamisel, saj če bom to naredil bom prekopiral eno stran. Vendar bi bila ena razlika - moja stran bi služila predvsem meni, razen če kakšen človek še zaide na njo :)

Sedaj pa uživajte v posnetku ;)


Peace & care

1 komentar:

  1. Mene so pa razočarali. BEP mi je všeč, vendar na tem posnetku ne bi prišli v naslednji krog na X-faktorji (ali čem podobnem).

    Razen vizualni efekti, ki pa so spektakularni. :)

    OdgovoriIzbriši